Geplaatst: Di Jun 09, 2009 4:21 pm Onderwerp:
Zwanger worden
Ik probeer al meer dan anderhalf jaar zwanger te worden maar helaas zonder resultaten.
Nu weet ik dat het dan normaal is om eerst alles te laten onderzoeken en dat traject zijn we ook al ingestapt. Maar er kan ook veel worden bereikt met voeding.
Mijn vraag is dus ook welke producten zijn juist aan te raden met de zwangerschaps wens, en welke kan ik beter laten staan?
bijvoorbeeld weet ik dat koffie niet echt word aangeraden, maar thee van bijv. braamblad weer juist wel.
Wie heeft voor mij hier meer informatie over?
Natuurlijk zorg ik al voor een evenwichtige voeding. (en ook voldende ontspanning hoor )
Zoals met veel dingen is het antwoord ook hier weer minder simpel dan je misschien in eerste instantie zou denken.
Het is belangrijk de oorzaak te vinden waardoor je niet zwanger wordt en die an te pakken.
Dat gebeurt regulier ook wel, maar vrij oppervlakkig.
Voeding e.d. worden daar vaak helemaal niet meegenomen, terwijl je, zoals je zelf ook al zegt, daar veel mee kunt bereiken.
Maar om een opsomming te geven van elke voedingsmiddelen en kruiden en supplementen wel en niet, gaat wel een tijdje duren
Als je het echt goed wilt aanpakken kun je het beste langsgaan bij een natuur- of kruidengeneeskundige met affiniteit met het onderwerp, dan weet je zeker dat je goed en volledig advies krijgt _________________ Centrum voor Moeder en Kind
www.centrumvoormoederenkind.nl
De Groene Vrouw Kruidengeneeskunde
www.groenevrouw.nl