Pollekens forum index Pollekens
Over plantaardige zaken en oplossingen

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Het is nu Di Sep 07, 2010 8:28 pm
Tijden zijn in UTC + 1
 Forum index » Forum algemeen » Nagekomen vragen en napraten Radio Rijnmond
17 januari 2008
Moderators: nienke
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
Pagina 1 van 1 [1 bericht]  
Auteur Bericht
Paul
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2008 10:50 pm    Onderwerp:  17 januari 2008   Reageer met quote 

Na een tijdje radiovakantie ben ik komende donderdag weer te beluisteren op Radio Rijnmond, via internet in heel Nederland.
Ilse stelde voor het te hebben over afslanken of over "positivo" kruiden en dergelijke. Dat kan in een ruk gebeuren want "vrolijke" planten zijn goed voor de lijn. van 14.00 uur tot 16.00 uur dus als vanouds tenzij mijn opdrachtgever me naar Mexico stuurt voor een klus. Ik moet de uitzendingen van 2007 nog gaan inleveren bij Plantaardigheden.nl waar ze wel aardig de "oude" kunnen aanvullen die daar nog steeds te beluisteren zijn. Suggesties voor onderwerpen die behandeld kunnen worden in komende gelegenheden kunnen hier ook aangereikt worden. Ik heb wat afslankende thee uit China meegenomen die hier onbeschaafd geprijst is maar daar voor 2.60 euro bij de supermarkt te koop is. Hoor de reden van dat vreemde verschijnsel maar aan.

Paul

De lijst beloofd in de uitzending is bijna klaar, he, he de link:http://pollekens.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=919
Naar boven
Bekijk profiel Stuur privé bericht 
Berichten van afgelopen:   Sorteer op:   
Pagina 1 van 1 [1 bericht]  
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp
 Forum index » Forum algemeen » Nagekomen vragen en napraten Radio Rijnmond
Ga naar:  

Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls