Geplaatst: Vr Jan 11, 2008 10:50 pm Onderwerp:
17 januari 2008
Na een tijdje radiovakantie ben ik komende donderdag weer te beluisteren op Radio Rijnmond, via internet in heel Nederland.
Ilse stelde voor het te hebben over afslanken of over "positivo" kruiden en dergelijke. Dat kan in een ruk gebeuren want "vrolijke" planten zijn goed voor de lijn. van 14.00 uur tot 16.00 uur dus als vanouds tenzij mijn opdrachtgever me naar Mexico stuurt voor een klus. Ik moet de uitzendingen van 2007 nog gaan inleveren bij Plantaardigheden.nl waar ze wel aardig de "oude" kunnen aanvullen die daar nog steeds te beluisteren zijn. Suggesties voor onderwerpen die behandeld kunnen worden in komende gelegenheden kunnen hier ook aangereikt worden. Ik heb wat afslankende thee uit China meegenomen die hier onbeschaafd geprijst is maar daar voor 2.60 euro bij de supermarkt te koop is. Hoor de reden van dat vreemde verschijnsel maar aan.
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls